.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوتبال ساری نیازمند حمایت بیشتر مسئولان

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: فوتبال ساری نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است تا با استفاده از تمام ظرفیتهای مناسب و ارزشمندی که در فوتبال این شهر وجود دارد، خود را به جمع تیم های حاضر در سطح اول فوتبال کشور برساند.

نادر دست نشان اظهار داشت: پیروزی مقابل نساجی قائمشهر، کمترین پاداش بازیکنان با انگیزه تیم بود که در صورت فراهم شدن امکانانت مورد نیاز، این موفقیت ها تداوم خواهد یافت.

وی بیان کرد: شناخت کافی کادر فنی از تیم نساجی و بستن راه های نفوذ این تیم، مهم ترین عامل موفقیت ما در این مسابقه بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری افزود: فوتبال ارائه شده توسط بازیکنان تیم صنعت ساری، مستحق کسب پیروزی بود و نشان دادیم اگر فرصت لازم در اختیار کادر فنی قرار گیرد، رسیدن به صدر جدول رده بندی دور از دسترس نیست.

سرمربی قائمشهری تیم صنعت ساری که سال گذشته هدایت نساجی قائمشهر را بر عهده داشت از اظهار نظر در مورد شرایط نساجی خودداری کرد و گفت: بدون شک اگر من توانایی تجزیه و تحلیل این تیم را داشتم از مربیگیری نساجی برکنار نمی شدم.

وی ادامه داد: سقف توانمندی های من پایین تر از تیم نساجی است و گرنه هیچ وقت مجبور نمی شدم در شرایطی که علاقه فراوانی به هدایت این تیم و رساندن نساجی به لیگ برتر داشتم، در شهرهای دیگر مربی گری را تجربه کنم.

در پایان این دیدار و پس از آن که دست نشان در حال خروج از وزشگاه شهدای ساری بود با چند نفر از تماشاگران نساجی که در انتظار خروج وی بودند روبرو شد و در حلقه آن ها به سوالات متعدد آن ها پیرامون دلایل خروجش از نساجی پاسخ گفت.

دست نشان که در این مسابقه به دفعات از طرف عده ای از تماشاگران نساجی مورد هتک حرمت قرار گرفته بود با چند نفر از تماشاگرانی که می دانست نقش محوری در فحاشی به وی دادند درگیر شد اما به سرعت و با پشتابانی همراهانش از ورزشگاه خارج شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهرام نیکخواه 28 اسفند 1389
سلام نادر جان.الان داری با پولای دلالیت به ریش ما میخندی.1سال محرومت کردن بست نبود.پول خرابت کرد اقا.پول بی حسابو کتاب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.